domingo, 10 de marzo de 2013

Per la millor.

Yayi. ¿Que tal estàs?. He de dir que des de l'últim dia que ens vam veure, he esperat amb ànsia el nostre següent trobada. I així ha estat sempre durant els últims vint anys des del meu naixement.

Cada vegada que ens tornàvem a veure era especial. No el motiu dels meus nervis els cinc minuts abans de veure't però així ha estat sempre. Què vols que digui?. Aquesta manera de deixar de pensar i actuar per impulsos mai ha desaparegut. I encara que sembli ximple, sempre ha anat a més amb el pas del temps. De petita somreia en veure't i ara no puc fer altra cosa que no sigui donar-te una abraçada i no deixar-. Odi que passi tan ràpid el temps i més que is noti.

Aquesta setmana vaig a veure't. Promès. No vull que agafis fred de camí a casa.

Pd: Crec que els papers han canviat i ara què somriu ets tu i què espera l'abraçada sóc jo. Tindràs raó quan em deies que m'estava fent gran i et deixava enrere. I no saps el que m'espanta que hagis tingut raó en això.

No hay comentarios:

Publicar un comentario